Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke postoje vidna oštećenja na kutiji, potrošač je dužan da pogleda proizvod i ukoliko je oštećen da pozove kurira koji je dostavio robu ili nas na telefon +381 63 80 86 162, kako bi kurir napravio zapisnik i preuzeo oštećeni proizvod.
Ako ste otvorili proizvod koji ste poručili i on ne odgovara onome što ste pročitali u opisu proizvoda, postoji neki nedostatak, nije proizvod koji ste poručili, pozovite nas i mi ćemo o našem trošku u najkraćem mogućem roku preuzeti taj i poslati Vam novi. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu, bez obzira na razlog vraćanja, HEROSWIM.RS je u obavezi da izvrši povraćaj novca na način koji bude zahtevao kupac.
Primedbe i reklamacije
Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
slanjem na elektronsku adresu info@heroswim.rs ,
na broj telefona +381 63 80 86 162
Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti potrošaču koliko dugo će biti razmatrana. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
Završne odredbe
Isporučilac zadržava pravo da može menjati ove uslove bez prethodnog obaveštavanja svojih potrošača. Svaki potrošač prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove.